.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسهیلات زود بازده برای 755 طرح صنعتي و معدني در مازندران
اين تعداد طرح منجر به اشتغال بيش از 19 هزار نفر خواهد شد و براي تحقق آن نيز دولت بيش از چهارصدو چهل ميليارد تومان تسهيلات پرداخت خواهد كرد.
تسهیلات زود بازده برای 755 طرح صنعتي و معدني در مازندران

رئيس سازمان صنايع و معدن استان مازندران گفت: تاكنون 755 طرح صنعتي و معدني در مازندران منجر به عقد قرارداد با بانك‌هاي عامل براي دريافت تسهيلات زودبازده شد.

مصطفي مهدي نژاد دیروز در جلسه كارگروه سرمايه‌گذاري استان مازندران گفت: اين تعداد طرح منجر به اشتغال بيش از 19 هزار نفر خواهد شد و براي تحقق آن نيز دولت بيش از چهارصدو چهل ميليارد تومان تسهيلات پرداخت خواهد كرد.
وي با اشاره به اينكه مراحل اداري اين تسهيلات به اتمام رسيده و منجر به عقد قرارداد شده است، تصريح كرد: تاكنون از محل اعتبارات زودبازده، 531 ميليارد تومان به واحد هاي صنعتي و معدني مازندران اختصاص يافته است.
مهدي نژاد اضافه كرد: تاكنون از محل اين اعتبارات يك هزار و 250 طرح صنعتي و معدني مازندران به بانك‌هاي عامل استان معرفي شده كه پيش بيني مي شود با تحقق اين تسهيلات پس از توجيه فني و اقتصادي براي حدود 36 هزار نفر شغل ايجاد شود.
وي بيان كرد: با تلاش سازمان صنايع و معادن مازندران و اعضاي كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري، 886 طرح نيز مجوز توجيه فني و اقتصادي را از كارگروه اشتغال دريافت كردند.
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران از رد 321 طرح توسط بانك‌هاي عامل به دليل عدم توجيه اقتصادي خبر داد و افزود: در حال حاضر 60 طرح زودبازده در دست بررسي توسط كارگروه و بانك هاي عامل است.
وي با اشاره به اينكه تسهيلات 742 طرح صنعتي و معدني تاكنون جذب شده است، گفت: با جذب اين اعتبارات و تسهيلات براي بيش از 18 هزار نفر شغل ايجاد خواهد شد.
مهدي نژاد در پايان اظهار داشت: با آغاز پرداخت تسهيلات اعتبارات بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده در استان مازندران، 234 طرح با اشتغال حدود پنج هزار نفر به بهره‌برداري رسيده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.